.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شناسایی 64 شركت مرتبط با گروه آريا

غلامرضا اسداللهي در خصوص بررسي همكاري وزارتخانه ها با گروه آريا در زمينه اختصاص منابع و امكانات دولتي به اين شركت ها گفت: كميسيون اصل 90 در حال بررسي مدارك اختصاص منابع دولتي از طريق وزارتخانه ها به شركت هاي گروه آريا است.
نماينده مردم تربت جام در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: فعاليت هاي اقتصادي گروه آريا مختص به بخش توليد نبوده بلكه اين شركت ها در حوزه هاي مختلفي از جمله تجارت، واردات، پروژه هاي عمراني و ايجاد شهرك هاي صنعتي خصوصي فعاليت مي كرده اند.
وي در گفت و گو با مهر افزود: گروه آريا در زمينه فولاد نيز فعاليت مي كرده و حمايت ها و امكاناتي را در اين رابطه از ستاد فولاد كشور گرفته است، لذا با توجه به زمينه هاي متعدد فعاليت اين گروه كميسيون اصل 90 در حال اخذ استعلام از وزارتخانه هايي است كه شركت هاي مرتبط با اين گروه با آنها همكاري مي كرده اند.
عضو كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي اعلام كرد: زماني كه بررسي پرونده گروه آريا را آغاز كرديم 27 شركت از اين گروه شناسايي شده بودند اما امروز تعداد شركت هاي شناسايي شده در رابطه با گروه آريا حدود 64 شركت تخمين زده مي شود.
اسداللهي افزود: به موازات شركت هايي كه از اين گروه شناسايي شد وزارتخانه هاي مختلفي كه با اين شركت ها همكاري داشتند را مورد بازرسي قرار داده و مدارك مرتبط با فعاليت هاي اقتصادي مشترك آنها را استعلام كرديم.
وي تاكيد كرد: كميسيون اصل 90 همچنين بررسي واگذاري برخي كارخانجات دولتي به اين گروه را در دستور كار دارد.
نماينده مردم تربت جام در مجلس با بيان اين كه كميسيون اصل 90 در گزارش اوليه خود كه در صحن علني مجلس قرائت شد اسناد اعتباري و تسهيلاتي را كه به صورت غيرقانوني در اختيار اين گروه قرار داده شده بود را بررسي كرد، گفت: كميسيون اصل 90 بررسي اختصاص امكانات و حمايت هاي دولتي كه وزارتخانه هاي مختلف در اختيار اين گروه قرار داده اند را در دستور كار دارد.
اسداللهي چندي پيش نيز در گفت وگو با مهر خبر داده بود كه وزارت بازرگاني معرفي نامه هايي را براي اين گروه جهت دريافت تسهيلات صادر كرده است. علاوه بر اين وزارتخانه هاي ديگري هم در ارايه تسهيلات به اين گروه نقش داشته اند كه در گزارش تكميلي كميسيون اصل 90 مورد بررسي قرار خواهد گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.087 seconds.